En del av Stockholms stad

Vid inställd föreställning /inställt evenemang

Vill du se föreställningen en annan dag (eller se ett annat evenemang på Kulturhuset Stadsteatern) gör du en ny bokning på www.kulturhusetstadsteatern.se Välj då alternativet BETALA MED BILJETTER TILL INSTÄLLD FÖRESTÄLLNING när du kommer till betalningen och följ anvisningarna.

Vill du istället återlösa dina biljetter loggar du in med ditt kontrollnummer och telefonnummer under BILJETTER och MIN BOKNING. Ditt kontrollnummer utgör de 7 första siffrorna i "Intern kod" (utan mellanslag) som du finner nertill på din biljett.

Upp till 5 bankdagar kan det dröja innan du ser återbetalningen på ditt konto. Vänligen notera att biljetten/biljetterna skall återlösas inom 1 år efter inställd föreställning/evenemang.

Vänligen notera att biljetter/e-biljetter utfärdade av våra scenkonstombud eller skolombud återlöses av respektive ombud och inte hos biljettkassan eller kundtjänst på Kulturhuset Stadsteatern.

Eventuella övriga utlägg i samband med ditt besök såsom transport, logi och dylikt ersätts inte av Kulturhuset Stadsteatern.

Vid frågor, vänligen kontakta oss på 08-506 20 200 eller mejla till kundtjanst@stadsteatern.stockholm.se

Välkomna åter till Kulturhuset Stadsteatern!

Med vänliga hälsningar,
Kundtjänst,
Säljenheten